شرکت دانش بنیان فناوران هوشمند شایا

شرکت فناوران هوشمند شایا با سرمایه گذاری فعالان فناوری اطلاعات و توسط جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف در ابتدای سال ۱۳۹۴ بنیان گذاری شد. هدف اصلی شرکت، توسعه ابزارهای تحلیل زبان فارسی و تحلیل مه داده و ارایه ابزارهایی برای دسترسی سریع تر به محتوای آنلاین فارسی و گزارشات تحلیلی برای کسب و کارها بوده است.

تجربه کاری

شرکت شایا تمرکز خود را بر توسعه تکنولوژی های فنی قرار داده است و تلاش کرده است ابزارهای نوینی به صورت سرویس در اختیار کسب و کارها و همچنین مردم قرار دهد.

به منظور ارایه سرویس های کارآمد و قابل استفاده، شرکت شایا در کنار تمرکز بر توسعه ابزارهای تحلیل زبان فارسی و همچنین ابزارهای تحلیل مه داده، تلاش کرده است با توجه به قواعد روز طراحی اپلکییشن و نرم افزار، تجربه کاربری ویژه ای نیز در ارایه خدمات خود به کار گیرد. این مهم را می توان در بازخوردهای ارایه شده روی اپلیکیشن پونیلا و همچنین محیط کاربری نشرین مشاهده کرد.

تحلیل زبان فارسی
75%
تحلیل مه داده
50%
توسعه نرم افزار بزرگ و سرویس های پایدار
85%
تجربه کاربری
80%

اعضای تیم

مهم ترین مزیت شایا، تیم فنی توانمند و مستعدی است که در اختیار دارد.

محصولات شایا

برخی از مشتریان

همکاران و حامیان

ارزش های شرکت شایا

  • شفافیت

    با هم و با دیگران شفافیم. صداقت و شفافیت ارزشمندترین اصلی است که در تعامل با خودمان و دیگران در نظر می گیریم. درگیر پیچیدگی های کلامی و رفتاری نمی شویم.

  • کار در سطح جهانی

    استانداردهای ما در سطح جهانی تنظیم شده اند. ما از ابزارهای جهانی برای توسعه محصولاتی در سطح جهان استفاده می کنیم و در سطح استانداردهای جهانی از مشتریان خود پشتیبانی می کنیم.

  • ارزش آفرینی

    قبل از انجام هر کاری، به این فکر می کنیم که چه ارزشی برای مشتریان و مردم به وجود می آورد. برای ما، ارزش آفرین بودن کار، اولویت به مراتب بیشتری از بازگشت مالی آن دارد.

  • حفظ حریم و اطلاعات مشتریان

    هیچ هدف و هیچ مساله ای، دسترسی به حریم خصوصی کاربران و مشتریان و انتشار اطلاعات شخصی آن ها را توجیه نمی کند. ما امانت دار حریم خصوصی کاربران هستیم.

  • رشد تیمی

    اگر قرار است رشد کنیم، با هم رشد می کنیم. در تیم ما، یکی برای همه است و همه برای یکی.

  • مسوولیت پذیری

    همه ما خودمان را نسبت به کل کسب و کار مسوول می دانیم. از هیچ کار و پیشنهادی که می تواند باعث رشد کسب و کار شود دریغ نمی کنیم.

  • یادگیری

    مهم نیست که در چه مرحله ای کار هستیم، همیشه از گرفتن بازخورد استقبال می کنیم و به فکر یادگرفتن و بهترشدن هستیم.

  • دوستی

    بیشتر با هم دوست هستیم تا همکار.