مدیریت ارتباط با مشتریان JTI

مدیریت ارتباط با مشتریان JTI

شرکت شایا از سال ۱۳۹۵ مسئولیت توسعه و سرویس اپلیکیشن مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت JTI ایران را به عهده دارد. این محصول که شامل بخش سرور، سینک، اپلیکیشن اندروید مشتری، اپلیکیشن اندروید نماینده و اپلیکیشن تحت وب مدیریت است با عنوان jLink شناخته می شود.

امکانات متنوعی در این پروزه برای شرکت جی تی آی پارس آماده شده است که از جمله می توان به امکانات وفاداری مشتریان (اعم از جمع آوری امتیاز، تعریف جایزه و پیگیری جوایز)، سفارش آنلاین محصولات جی تی آی، ارتباط با مشتریان (ارسال پیام، ارسال مقاله و خبر) و نظرسنجی و مسابقه اشاره کرد.